Τέλος, δόθηκε μεγάλη σημασία στις δυνατότητες αναβάθμισης και τις προοπτικές αξιοποίησης ζωτικών για την πόλη μας χώρων, όπως η παλαιά Λαμία, το στρατόπεδο Τσαλτάκη, ο λόφος Μιχαήλ και Γαβριήλ και το Ισιαδάκι, προς όφελος των πολιτών.
Σελίδες
30/10/20
Συνάντηση της δημοτικής παράταξης «Λαμία στο Κέντρο» με το προεδρείο της Δημοτικής Κοινότητας Λαμίας
Τέλος, δόθηκε μεγάλη σημασία στις δυνατότητες αναβάθμισης και τις προοπτικές αξιοποίησης ζωτικών για την πόλη μας χώρων, όπως η παλαιά Λαμία, το στρατόπεδο Τσαλτάκη, ο λόφος Μιχαήλ και Γαβριήλ και το Ισιαδάκι, προς όφελος των πολιτών.
17/10/20
8/10/20
Βιώσιμη κινητικότητα: είναι τελικά εφικτή στη πόλη μας; (του Παναγιώτη Στασινού)
Βιώσιμη κινητικότητα: είναι τελικά εφικτή στη πόλη μας;
Η Βιώσιμη Κινητικότητα είναι μια πολυσυζητημένη έννοια και κατέχει εξέχουσα θέση στην ατζέντα του σχεδιασμού των μεταφορών στην Ευρώπη. Αφορά την προώθηση της κινητικότητας με έξυπνες, κοινόχρηστες, περιβαλλοντικά φιλικές και οικονομικές επιλογές. Ως στόχο έχει τη μείωση της χρήσης μηχανοκίνητων μέσων και την προώθηση της πεζής μετακίνησης, του ποδηλάτου και της δημόσιας συγκοινωνίας
Έχει γίνει πλέον αντιληπτό σε όλο τον κόσμο πως τα περισσότερα προβλήματα που δημιουργούνται μέσα στις πόλεις οφείλονται στο αυτοκίνητο. Οι στενοί δρόμοι, τα πολλά αυτοκίνητα, οι αυξημένοι ρύποι, ο θόρυβος από τη χρήση τους και οι λίγες θέσεις για παρκάρισμα που καταναλώνουν ζωτικό αστικό χώρο δημιουργούν πόλεις αφιλόξενες επιβαρύνοντας παράλληλα τη ποιότητα ζωής και την εργασία των κατοίκων.
Έτσι, έως τώρα, οι πόλεις λειτουργούν πέρα από κάθε λογική αφού δεν υπάρχει χώρος για περπάτημα, για ποδήλατο και για ομαλή και γρήγορη μετακίνηση με ΜΜΜ, ενώ γίνονται και αντιδημοκρατικές αφού ο ευάλωτος συνάνθρωπος, η μητέρα με το καροτσάκι και το παιδί δεν μπορούν να μετακινούνται ισότιμα και με ασφάλεια. Επιπρόσθετα, λαμβάνοντας υπόψη την οικονομική κρίση που πλήττει τη χώρα μας οδηγούμαστε στην ανάγκη χάραξης μιας στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης που θα βελτιώνει τους οικονομικούς δείκτες και θα έχει ως επίκεντρο τον πολίτη, το περιβάλλον και την αειφορία.
Ο στόχος, λοιπόν,
σε κάθε νέα κυκλοφοριακή μελέτη και προσπάθεια βελτίωσης της εικόνας της πόλης
πρέπει να είναι ένας: λιγότερη χρήση του αυτοκινήτου.
Και βέβαια δεν θα αλλάξει τίποτα χωρίς ανατροπές και βαθιές τομές.
Για να μπορεί να περπατήσει ο δημότης θα πρέπει