3/5/19

Γιάννης Κύρκος:Στηρίζω τον Παναγιώτη Στασινό και τον συνδυασμό ''Λαμία στο Κέντρο'' για τον τομέα της Ειδικής Αγωγής

Μεγάλωσα στα Γαλανέικα Λαμίας και αποφοίτησα από το 4ο Λύκειο.

Δούλεψα ως εικονολήπτης και ρεπόρτερ στο κανάλι TRT,μια πολύτιμη εμπειρία ζωής που με βοήθησε να ''βλέπω'' ότι συμβαίνει γύρω μου και να μην προσπερνώ με αδιαφορία τα προβλήματα του τόπου μου. Σήμερα εργάζομαι ως ιδιωτικός υπάλληλος,είμαι παντρεμένος και έχω δύο παιδιά 19 και 12 ετών.

 Αποτελώ ιδρυτικό μέλος της Πρωτοβουλίας Ενεργών Πολιτών και συμμετέχω και σε αυτές τις εκλογές γιατί διαπιστώνω ότι στο πέρασμα αυτών των χρόνων μας απασχολούν τα ίδια προβλήματα καθώς οι δημοτικές αρχές που διοίκησαν δεν έκαναν βήματα προόδου για την πόλη μας.

Επιπλέον όμως επειδή είμαι και πατέρας παιδιού που φοιτά στο Ειδικό Σχολείο στηρίζω τον Παναγιώτη Στασινό και τον συνδυασμό ''Λαμία στο Κέντρο'' γιατί θεωρώ ότι ο τομέας της Ειδικής Αγωγής δεν έχει προσεχθεί όπως πρέπει τόσο σε θέματα εξοπλισμού και εγκαταστάσεων όσο και στην αντιμετώπιση που συναντά αυτή η ευαίσθητη κοινωνική ομάδα,γονείς και παιδιά.

 Ο γιατρός με τις ευαισθησίες που έχει και με την συνεχή συμπαράσταση όλα αυτά τα χρόνια από την θέση του στο Δημοτικό Συμβούλιο είμαι σίγουρος πως θα φροντίσει για τα παιδιά μας.