22/5/19

Νίκος Πάπουτσας: “Θα συνεχίσουμε να δίνουμε ασπιρίνη στον ασθενή ή θα ξαναζωντανέψουμε την πόλη μας”; [video-συνέντευξη]

O Nίκος Πάπουτσας γεννήθηκε, μεγάλωσε και ζει στη Λαμία όπου δραστηριοποιείται ως δικηγόρος. Έκανε το δικό του παιδί και το μεγαλώνει σ’ αυτή την πόλη. Περπατά στους δρόμους της, αφουγκράζεται τους ήχους της, ανασαίνει τον αέρα της.


«Η πόλη μου δεν έχει τίποτα από όσα ονειρεύομαι να προσφέρει στο παιδί μου, ούτε σε μένα τον ίδιο. Ενίοτε , ούτε καν τα αυτονόητα.Όμως θέλω αυτό να αλλάξει. Θέλω η πόλη να γίνει όπως την ονειρεύομαι, θέλω να μου παρέχει αυτά που μου αξίζουν. Θέλω τη Λαμία στο Κέντρο να οδηγεί τις εξελίξεις. Κυρίως όμως θέλω , να έχω τη Λαμία στο κέντρο της καρδιάς μου!» δηλώνει ο ίδιος, μιλώντας για τους λόγους που τον οδήγησαν να είναι υποψήφιος με τον Παναγιώτη Στασινό και τον συνδυασμό “Λαμία στο Κέντρο”.


Lamianow.gr